Využití psychologického přístupu v PR online PR – Zuzana Štuková Ilieva
Zuzana Štuková Ilieva
Diplomová práce
Využití psychologického přístupu v PR online PR
Usage of Psychological Approach in Online PR
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Využití psychologického přístupu v PR online“ se věnuje návrhu online PR kampaně, která se snaží zvýšit důvěru v biopotravinách společnosti Gimel Europe. V teoretické části jsou vysvětlené klíčové pojmy v problematice Public Relations. Praktická část diplomové práce se zabývá vyhodnocením dotazníkového šetření zaměřeného na postoje a znalosti spotřebitelů o biopotravinách …víceAbstract:
Thesis named “The use of psychological approach in PR online” describes a proposal of an online PR campaign that aspires to increase the trust in organic food of the company Gimel Europe. In the theoretical part, key concepts concerning the Public Relations are explained. The practical part of the thesis deals with the evaluation of a questionnaire research directed at opinions and knowledge of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zyuc4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
Diana Hlubková -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
Nástroje Public Relations a hodnocení jejich vlivu na vytváření pozitivního vnímání chemických podniků v očích české veřejnosti
Kateřina Macháčková -
Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci
Petr Ozogány