Adaptace matek na přirozené prostředí po odchodu z azylového domu – Jitka Beštová
Jitka Beštová
Bakalářská práce
Adaptace matek na přirozené prostředí po odchodu z azylového domu
Adaptation of Mothers to the Natural Environment after Leaving a Shelter
Anotace:
Tématem předkládané bakalářské práce je zkoumání procesu adaptace matek na přirozené prostředí po jejich odchodu z azylového domu. S tím souvisí i zjišťování důvodů, kvůli nimž se řada matek s dětmi ocitá v tísni zejména bytové či finanční. Ztráta bydlení je následně vede k nutnosti vyhledávat pobyt v azylových domech pro matky s dětmi. V části teoretické se zabýváme problematikou funkčnosti rodiny …víceAbstract:
The theme of this thesis is to study the process of adaptation of mothers to natural envi-ronment after leaving a mother-child residential. It relates to looking for the reasons why many mothers with children find themselves in housing or financial troubles. The loss of their housing subsequently leads to the need to seek the stay at the mother-child residential. In the theoretical part, we deal with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Zveřejnit od: 28. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Beštová, Jitka. Adaptace matek na přirozené prostředí po odchodu z azylového domu. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Irena Ihmová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová