Analýza brandingu a rebrandingu společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Michal Konárek
Michal Konárek
Bakalářská práce
Analýza brandingu a rebrandingu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Analysis of branding and rebranding of ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou brandingu a rebrandingu společnosti ŠKODA AUTO a.s. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy značka, branding a rebranding. Praktická část je zaměřena na značku ŠKODA AUTO, u které je provedena analýza všech jejích prvků, které si v průběhu let měnila. V závěru praktické části je analyzován nejnovější rebranding společnosti, který proběhl v roce 2011.Abstract:
Bachelor thesis is analysing branding and rebranding of the company ŠKODA AUTO a. s. In the theoretic part are explained such terms as: brand, branding and rebranding. The practical part is focused on the brand of ŠKODA AUTO, when was conducted the analysis of all related components and its changing in years process. In the conclusion of the practical part is analysed the latest company rebranding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Rebranding dealerské sítě Škoda Auto, a.s. v České republice
Jiří Štěnička -
Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost.
Jiří Fligr -
Inovace klíčových mechanismů rebrandingu dealerů ŠKODA AUTO a.s.
Diana Kulhavá -
Rebranding české značky - Škoda
Vladislav Smialek -
Rebranding autosalonů značky ŠKODA
Lucie Pokorná -
Reasons for organization rebranding based on social discourse and political correctness: A comparative case study of re-branding the NFL Washington Redskins and MLB Cleveland Indians
Petr Doležal -
Branding a rebranding společnosti Apple, Inc.
Matěj Horák -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká
Název
Vložil
Vloženo
Práva