Analýza brandingu a rebrandingu společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Michal Konárek
Michal Konárek
Bachelor's thesis
Analýza brandingu a rebrandingu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Analysis of branding and rebranding of ŠKODA AUTO a.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou brandingu a rebrandingu společnosti ŠKODA AUTO a.s. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy značka, branding a rebranding. Praktická část je zaměřena na značku ŠKODA AUTO, u které je provedena analýza všech jejích prvků, které si v průběhu let měnila. V závěru praktické části je analyzován nejnovější rebranding společnosti, který proběhl v roce 2011.Abstract:
Bachelor thesis is analysing branding and rebranding of the company ŠKODA AUTO a. s. In the theoretic part are explained such terms as: brand, branding and rebranding. The practical part is focused on the brand of ŠKODA AUTO, when was conducted the analysis of all related components and its changing in years process. In the conclusion of the practical part is analysed the latest company rebranding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Rebranding dealerské sítě Škoda Auto, a.s. v České republice
Jiří Štěnička -
Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost.
Jiří Fligr -
Consumer perception of rebranding in the automotive industry in the Czech Republic: The case of Škoda Auto
Claire Chudobova -
Inovace klíčových mechanismů rebrandingu dealerů ŠKODA AUTO a.s.
Diana Kulhavá -
Rebranding české značky - Škoda
Vladislav Smialek -
Rebranding autosalonů značky ŠKODA
Lucie Pokorná -
Reasons for organization rebranding based on social discourse and political correctness: A comparative case study of re-branding the NFL Washington Redskins and MLB Cleveland Indians
Petr Doležal -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 2so96a 2so96a/2
5/12/2015