Marketingová komunikace značky ŠKODA v České republice pro vozy po skončení záruční doby – Dominik Klement
Dominik Klement
Bakalářská práce
Marketingová komunikace značky ŠKODA v České republice pro vozy po skončení záruční doby
Marketingová komunikace značky ŠKODA v České republice pro vozy po skončení záruční doby
Anotace:
Cílem bakalářské práce je definovat marketingovou komunikaci značky ŠKODA pro vozy po záruční době, kterou firma ŠKODA Auto a.s. směřuje na své obchodní partnery, tzn. autorizované prodejce a servisní partnery, provést analýzu procesu marketingové komunikace, upozornit na nedostatky marketingové komunikace a navrhnout zlepšení. Analýza pak byla provedena rozhovory s marketingovými specialisty a zaměstnanci …víceAbstract:
The goal of the thesis was to define marketing communication of the Škoda company, for customers with Škoda cars after warranty period in the Czech Republic. The marketing communication was researched through whole Škoda network – from producer to distributor and finally to authorized dealers and service partners. Data used in analysis were gathered by interviews with marketing specialists and employees …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2021
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
- Oponent: Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva