Měření spokojenosti zákazníků se službami restaurace – Eliška Kristiníková
Eliška Kristiníková
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků se službami restaurace
Customer Satisfaction Measurement with the Services of Restaurant
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků se službami restaurace. Hlavním cílem práce je zjistit, jak jsou zákazníci restaurace Srub Zátiší spokojeni s kvalitou a s množstvím nabízených služeb. Jako dílčí cíl bylo získat inspirační nápady na další zlepšování a navrhnout majiteli restaurace taková doporučení, která by vedla k vytvoření kvalitnějšího a úspěšného pohoštění. Pro identifikaci …víceAbstract:
This thesis deals with the measurement of customer satisfaction with the services of restaurant. The main objective is to determine how are customers satisfied with the quality and quantity of services offered. Partial target was to obtain inspirational ideas for improvement and to propose to restaurant owners such recommendations that would lead to the creation of better quality and successful restaurant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91809
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Roman Kozel
- Oponent: Petr Baránek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová