Influence of social media marketing on modern youth in Russia – Marina Toniaeva
Marina Toniaeva
Diplomová práce
Influence of social media marketing on modern youth in Russia
Vliv marketingu sociálních médií na moderní mládež v Rusku
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit postoj ruské mládeže k marketingu v sociálních sítích na platformách YouTube, Instagram a Vkontakte a jaké klíčové komunikační aktivity lépe ovlivňuje ovlivňování publikace sociálních sítí. Teoretická část odhaluje základní pojmy marketingu a jeho role v sociálních sítích. Teoretické znalosti byly tedy aplikovány v praktické části studie. K dosažení cílů práce bylo použito …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate attitude of Russian youth to marketing in social networks on the platforms YouTube, Instagram and Vkontakte and what key communication activities is better to use to influence the audience of social networks. The theoretical part will reveal the basic concepts of marketing and its role in social networks. Thus, theoretical knowledge was applied in the practical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82090
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2021
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Martin Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82090
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi