Bc. Martin Hudec

Diplomová práce

Smyslový marketing

Sensory Marketing
Anotace:
Diplomová práce „Smyslový marketing“ se zabývá působením smyslově a emočně orientovaného marketingu na proces spotřebitelské volby. V první části se zabývá základními principy smyslového marketingu, nejzásadnějšími proměnnými, jež hrají roli při nákupním rozhodování a jejich vzájemnými vazbami. Druhá část se pak soustředí na návrh marketingového experimentu a následné vyhodnocení jeho výsledků, na …více
Abstract:
Diploma thesis “Sensory marketing” concerns the effects of sensory and emotional marketing on the process of consumer choice. Its first part revolves around basic principles of sensory marketing, the most important components of the purchase decision and their links. The second part focuses on a design of a marketing experiment whose results are further analyzed and used as a basis for a set of recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management