Organizace a činnosti ve školním klubu na základní škole – Bc. Anna Žárská
Bc. Anna Žárská
Diplomová práce
Organizace a činnosti ve školním klubu na základní škole
Organization and Activities in the School Club at Elementary School
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vychovatele, který stojí za organizací a činnostmi školního klubu na základní škole. Teoretická část se zabývá tématem školního klubu, pod který jsme zařadili pojmy jako zájmové vzdělávání, provozní činnost, dokumentaci, pedagogiku volného času a odborné kompetence. Dále jsme se zaměřili na vychovatele, jeho roli a potřebnou kvalifikaci. Na konec jsme se zaměřili na žáka …víceAbstract:
This thesis focuses on the educator behind the organization and activities of a school club in a primary school. The theoretical part deals with the topic of the school club, under which we have included concepts such as leisure education, operational activities, documentation, leisure pedagogy and professional competences. Furthermore, we focused on the tutor, his role and the necessary qualifications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žárská, Anna. Organizace a činnosti ve školním klubu na základní škole. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
OUTDOOROVÉ AKTIVITY VHODNÉ DO VZDĚLÁVACÍCH OBLASTÍ ČLOVĚK A PŘÍRODA A ČLOVĚK A ZDRAVÍ (METODICKÁ PŘÍRUČKA - WEBOVÉ STRÁNKY)
Vlastislav KOVAŘÍK -
Témata a problémy každodenního života a jejich zařazování do (čtenářských a vzdělávacích) aktivit pro děti a mládež v knihovnách
Klára Dvořáková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Marcela Zemanová, František Thun-Hohenstein (1809-1870). Biografie šlechtice v kontextu proměn společnosti 19. století. Předkládaná disertační práce je první ucelenou biografií hraběte Františka Thun-Hohensteina (1809-1870), jednoho z nejdůležitějších představitelů českého uměleckého života 2. třetiny 19. století. Práce sleduje dva hlavní okruhy zájmu. Prvním je Thunova soukromá sféra, kde se zabývá jeho dětstvím, výchovou, vzděláním a cestováním v kontextu rodinných strategií. Nejdůležitějším momentem je pak Thunův mesaliační sňatek.který uzavřel roku 1846 a jehož následkem pozbyl jako prvorozený dědické právo na rodinný fideikomis.Druhou linií, kterou práce sleduje, je veřejné působení Františka Thuna. Jsou zmíněny Thunovy aktivity v sociální a filantropické oblasti a jeho politická kariéra v době předbřeznové a během revoluce roku 1848. Největší pozornost však autorka věnuje Thunově činnosti v oblasti výtvarného umění a památkové péče.
Marcela ZEMANOVÁ -
Školní vzdělávací program jako klíčový dokument zájmového vzdělávání ve školní družině
Dana KREJČÍŘOVÁ -
Možnosti podpory žáka 1.stupně ZŠ se zrakovou vadou pocházejícho ze sociálně znevýhodněného prostředí pedagogem - v rámci zájmového vzdělávání ve školní družině
Blanka Soukupová -
SPOLEČNÉ AKTIVITY ŠKOLNÍ DRUŽINY S MATEŘSKOU ŠKOLOU VE VZDĚLÁVACÍM PROGRAMU PRO ZÁJMOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY
Jana Ježková -
Školní družiny a školní vzdělávací programy
Alena ŠŤASTNÁ