Organizace a činnosti ve školním klubu na základní škole – Bc. Anna Žárská
Bc. Anna Žárská
Master's thesis
Organizace a činnosti ve školním klubu na základní škole
Organization and Activities in the School Club at Elementary School
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vychovatele, který stojí za organizací a činnostmi školního klubu na základní škole. Teoretická část se zabývá tématem školního klubu, pod který jsme zařadili pojmy jako zájmové vzdělávání, provozní činnost, dokumentaci, pedagogiku volného času a odborné kompetence. Dále jsme se zaměřili na vychovatele, jeho roli a potřebnou kvalifikaci. Na konec jsme se zaměřili na žáka …moreAbstract:
This thesis focuses on the educator behind the organization and activities of a school club in a primary school. The theoretical part deals with the topic of the school club, under which we have included concepts such as leisure education, operational activities, documentation, leisure pedagogy and professional competences. Furthermore, we focused on the tutor, his role and the necessary qualifications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žárská, Anna. Organizace a činnosti ve školním klubu na základní škole. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
-
OUTDOOROVÉ AKTIVITY VHODNÉ DO VZDĚLÁVACÍCH OBLASTÍ ČLOVĚK A PŘÍRODA A ČLOVĚK A ZDRAVÍ (METODICKÁ PŘÍRUČKA - WEBOVÉ STRÁNKY)
Vlastislav KOVAŘÍK -
Témata a problémy každodenního života a jejich zařazování do (čtenářských a vzdělávacích) aktivit pro děti a mládež v knihovnách
Klára Dvořáková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Marcela Zemanová, František Thun-Hohenstein (1809-1870). Biografie šlechtice v kontextu proměn společnosti 19. století. Předkládaná disertační práce je první ucelenou biografií hraběte Františka Thun-Hohensteina (1809-1870), jednoho z nejdůležitějších představitelů českého uměleckého života 2. třetiny 19. století. Práce sleduje dva hlavní okruhy zájmu. Prvním je Thunova soukromá sféra, kde se zabývá jeho dětstvím, výchovou, vzděláním a cestováním v kontextu rodinných strategií. Nejdůležitějším momentem je pak Thunův mesaliační sňatek.který uzavřel roku 1846 a jehož následkem pozbyl jako prvorozený dědické právo na rodinný fideikomis.Druhou linií, kterou práce sleduje, je veřejné působení Františka Thuna. Jsou zmíněny Thunovy aktivity v sociální a filantropické oblasti a jeho politická kariéra v době předbřeznové a během revoluce roku 1848. Největší pozornost však autorka věnuje Thunově činnosti v oblasti výtvarného umění a památkové péče.
Marcela ZEMANOVÁ -
Školní vzdělávací program jako klíčový dokument zájmového vzdělávání ve školní družině
Dana KREJČÍŘOVÁ -
Možnosti podpory žáka 1.stupně ZŠ se zrakovou vadou pocházejícho ze sociálně znevýhodněného prostředí pedagogem - v rámci zájmového vzdělávání ve školní družině
Blanka Soukupová -
SPOLEČNÉ AKTIVITY ŠKOLNÍ DRUŽINY S MATEŘSKOU ŠKOLOU VE VZDĚLÁVACÍM PROGRAMU PRO ZÁJMOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY
Jana Ježková -
Školní družiny a školní vzdělávací programy
Alena ŠŤASTNÁ