Komparácia komunikačných stratégií vybraných študentských spolkov Masarykovej univerzity – Bc. Laura Mesarošová
Bc. Laura Mesarošová
Bakalářská práce
Komparácia komunikačných stratégií vybraných študentských spolkov Masarykovej univerzity
Comparison of communication strategies of selected university student associations of Masaryk University
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the presentation and critical analysis of the communication strategies of selected student associations operating at Masaryk University. Student associations are an important part of bringing students together within individual departments and provide space for active and meaningful leisure time. An essential part of their functioning is the method of promotion and …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá predstavením a kritickou analýzou komunikačných stratégií vybraných študentských spolkov pôsobiacich na pôde Masarykovej univerzity. Študentské spolky tvoria dôležitú súčasť pri zbližovaní študentov v rámci jednotlivých odborov a poskytujú priestor na aktívne a zmysluplné trávenie voľného času. Podstatnou súčasťou ich fungovania je spôsob propagácie a komunikácie s potenciálnymi …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nl328/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Martin Kaščák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa