Klára KŘEHLOVÁ

Bakalářská práce

Marketing ve veřejném sektoru

Marketing in the public sector
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit projekt Opencard a porovnat tuto kartu s obdobnou kartou jiné země Evropy. V teoretické části práce vymezuji pojmy marketing ve veřejném sektoru, marketing služeb a zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze. V další části je charakterizován marketing ve veřejné dopravě, osobní přeprava, mezinárodní doprava, doprava v České republice a doprava v Praze. V praktické …více
Abstract:
Goal of this thesis is to appraise project Opencard and compare this card with similar other Europe's country card. In this thesis I defined terms marketing in the public sector, marketing of services and law no. 131/2000 about capital Prague. In the next part is characteristic of marketing in public traffic, personal transport, internacional transport, transport in Czech Republic and transport in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KŘEHLOVÁ, Klára. Marketing ve veřejném sektoru. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing