Společenská odpovědnost v malých a středních podnicích v ČR – Kateřina Růžková
Kateřina Růžková
Diplomová práce
Společenská odpovědnost v malých a středních podnicích v ČR
Corporate social responsibility in small and medium-sized enterprises in Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce pojednává o společenské odpovědnosti organizací se zaměřením na malé a střední podniky. Cílem práce je zanalyzovat úroveň a přístup společenské odpovědnosti v těchto podnicích. Teoretická část práce představuje koncept tripple-bottom-line, historii, současné trendy a výhody a nevýhody CSR. Tato část práce také zahrnuje implementaci a měření CSR aktivit s následným reportingem a informační …víceAbstract:
The Master´s thesis deals with the social responsibility of organization with focus on small and medium-sized enterprises. The aim of this thesis is to analyze the level and attitude of corporate social responsibility in these enterprises. The theoretical part is to introduce concept of tripple-bottom-line, history, current trends and advantages and disadvantages of CSR. This part of thesis also includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51168
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Alena Plášková
- Oponent: Ondřej Hykš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51168
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV