Barbora Karoline Čiháková

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu a budování lovebrandu značky Levi‘s na trhu udržitelné módy

Designing the Levi’s marketing plan and building a lovebrand in the sustainable fashion market
Anotace:
Tato bakalářská práce bude zkoumat principy udržitelné módy a marketingové techniky, které se používají módními značkami. Pro analýzu této problematiky se použije Levi Strauss & Co. a další módní značky na českém trhu. Výsledky analýzy budou sloužit k vytvoření marketingového plánu na určitou dobu. Práce zahrnuje teoretické základy a praktickou část zaměřenou na ověření udržitelnosti značky Levi’s …více
Abstract:
The Bachelor thesis will explore the principles of sustainable fashion and the marketing techniques used by fashion brands. Levi Strauss & Co and other fashion brands on the Czech market will be used to analyse this issue. The results of the analysis will be used to create a marketing plan for a cerain period of time. The thesis includes theoretical foundations and a practical part aimed at verifying …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Adam Polášek, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON