Barbora Karoline Čiháková

Bachelor's thesis

Návrh marketingového plánu a budování lovebrandu značky Levi‘s na trhu udržitelné módy

Designing the Levi’s marketing plan and building a lovebrand in the sustainable fashion market
Abstract:
Tato bakalářská práce bude zkoumat principy udržitelné módy a marketingové techniky, které se používají módními značkami. Pro analýzu této problematiky se použije Levi Strauss & Co. a další módní značky na českém trhu. Výsledky analýzy budou sloužit k vytvoření marketingového plánu na určitou dobu. Práce zahrnuje teoretické základy a praktickou část zaměřenou na ověření udržitelnosti značky Levi’s …more
Abstract:
The Bachelor thesis will explore the principles of sustainable fashion and the marketing techniques used by fashion brands. Levi Strauss & Co and other fashion brands on the Czech market will be used to analyse this issue. The results of the analysis will be used to create a marketing plan for a cerain period of time. The thesis includes theoretical foundations and a practical part aimed at verifying …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: Adam Polášek, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON