Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci – Bc. Kateřina Melmuková
Bc. Kateřina Melmuková
Master's thesis
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Manifestations of long-term marketing communication on the Czech population
Abstract:
Cílem práce je vymezit projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci, tedy odpovědět na otázku, jakou reálnou účinnost marketingová komunikace na populaci má. Specificky přitom bude sledována otázka vlivu marketingové komunikace na spotřebitelské chování občanů České republiky, vzájemných (možných) souvislostí mezi marketingovou komunikací a některými negativními sociálními …moreAbstract:
The aim is to define the symptoms of long-term effects of marketing communication for Czech population, to answer the question what the real effectiveness of marketing communication has on the population. Specifically, while the question of the impact will be monitored marketing communication on consumer behavior of Czech citizens, mutual (possible) links between marketing communications and some negative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ck3na/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2017
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
Synergie nástrojů integrované marketingové komunikace
Jan Mrvík -
Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Jan Fidler -
Úspěšnost působení marketingové komunikace organizaci AIESEC mezi studenty vybraných vysokých škol
Eliška Zemanová