Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci – Bc. Kateřina Melmuková
Bc. Kateřina Melmuková
Diplomová práce
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Manifestations of long-term marketing communication on the Czech population
Anotace:
Cílem práce je vymezit projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci, tedy odpovědět na otázku, jakou reálnou účinnost marketingová komunikace na populaci má. Specificky přitom bude sledována otázka vlivu marketingové komunikace na spotřebitelské chování občanů České republiky, vzájemných (možných) souvislostí mezi marketingovou komunikací a některými negativními sociálními …víceAbstract:
The aim is to define the symptoms of long-term effects of marketing communication for Czech population, to answer the question what the real effectiveness of marketing communication has on the population. Specifically, while the question of the impact will be monitored marketing communication on consumer behavior of Czech citizens, mutual (possible) links between marketing communications and some negative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ck3na/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
Synergie nástrojů integrované marketingové komunikace
Jan Mrvík -
Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Jan Fidler -
Úspěšnost působení marketingové komunikace organizaci AIESEC mezi studenty vybraných vysokých škol
Eliška Zemanová