Bc. Jana ADÁMKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ

Analysis of marketing communication mix in the company Autobazar XYZ
Abstract:
Tato bakalářská práce je vypracovaná za účelem zjištění důležitosti marketingového komunikačního mixu ve firmách a jeho míry užití v dnešní době. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení a popis všech části marketingového komunikačního mixu. Praktická část se zaobírá analýzou současného komunikačního mixu ve firmě s návrhem na zlepšení.
Abstract:
This tract is cteated for intention to find out how important are marketing communication mix in companies and its extent use in these days. Theoretical part is focussed to explain and describe all parts of marketing communication mix. Practical part including analysis of contemporary communication mix in concern with concept to improvement.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2009
Accessible from:: 27. 5. 2011
Identifier: 13330

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Pavel Taraba

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ADÁMKOVÁ, Jana. Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ. Uherské Hradiště, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 5. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologická
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.