Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ – Bc. Jana ADÁMKOVÁ
Bc. Jana ADÁMKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ
Analysis of marketing communication mix in the company Autobazar XYZ
Abstract:
Tato bakalářská práce je vypracovaná za účelem zjištění důležitosti marketingového komunikačního mixu ve firmách a jeho míry užití v dnešní době. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení a popis všech části marketingového komunikačního mixu. Praktická část se zaobírá analýzou současného komunikačního mixu ve firmě s návrhem na zlepšení.Abstract:
This tract is cteated for intention to find out how important are marketing communication mix in companies and its extent use in these days. Theoretical part is focussed to explain and describe all parts of marketing communication mix. Practical part including analysis of contemporary communication mix in concern with concept to improvement.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2009
Accessible from:: 27. 5. 2011
Identifier:
13330
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ADÁMKOVÁ, Jana. Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ. Uherské Hradiště, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of TechnologyBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Marketingová komunikace společnosti Chachar/Wear
Kateřina Jurczyk