Bc. Denisa Talavašková, MBA

Master's thesis

Postoje občanů k marketingu města Teplic

Attitudes of Teplice Citizens towards the Town's Marketing Policy
Abstract:
V teoretické části mé diplomové práce byla věnována významná část marketingu měst a obcí. Z důvodu, že téma této práce se zabývá kromě marketingu města také postoji občanů k této problematice, definovala jsem v další kapitole teoretické části pojem „postoj“ jak z pohledu marketingu, tak z pohledu psychologie. V další kapitole jsem analyzovala public relations zejména ve veřejné správě. Poslední kapitola …more
Abstract:
In the theoretical part of my diploma thesis a significant part deals with marketing of municipalities and towns. Because the topic of this thesis deals not only with marketing but also with the attitude of citizens towards this issue, in the following chapter of the theoretical part I defined the conception of “attitude” from both marketing and psychological points of view. In next chapter I analysed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Jitka Černá
  • Reader: Ing. Ondřej Pešek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní