Bc. Denisa Talavašková, MBA

Diplomová práce

Postoje občanů k marketingu města Teplic

Attitudes of Teplice Citizens towards the Town's Marketing Policy
Anotace:
V teoretické části mé diplomové práce byla věnována významná část marketingu měst a obcí. Z důvodu, že téma této práce se zabývá kromě marketingu města také postoji občanů k této problematice, definovala jsem v další kapitole teoretické části pojem „postoj“ jak z pohledu marketingu, tak z pohledu psychologie. V další kapitole jsem analyzovala public relations zejména ve veřejné správě. Poslední kapitola …více
Abstract:
In the theoretical part of my diploma thesis a significant part deals with marketing of municipalities and towns. Because the topic of this thesis deals not only with marketing but also with the attitude of citizens towards this issue, in the following chapter of the theoretical part I defined the conception of “attitude” from both marketing and psychological points of view. In next chapter I analysed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jitka Černá
  • Oponent: Ing. Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní