Analýza komunikace propagace knih na sociálních sítích společnosti Czech News Centre a.s. a návrh na její vylepšení – Ladislava Sdrzallek
Ladislava Sdrzallek
Bachelor's thesis
Analýza komunikace propagace knih na sociálních sítích společnosti Czech News Centre a.s. a návrh na její vylepšení
Analysis of the communication of books social networks of Czech News Center a.s. and a proposal for its improvement
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikaci na sociálních sítích v oblasti prodeje knih v České republice. Cílem je zmapovat komunikaci v oblasti knih společnosti Cech News Center a.s. na sociálních sítích a poskytnou návrh na její vylepšení. Mezi použité výzkumné metody patří kvalitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření. Práce přináší poznatky o povědomí respondentů o společnosti Czech News Center …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on communication on social networks in the field of book sales in the Czech Republic. The goal is to map the communication in the area of books of Cech News Center a.s. on social networks and provide a suggestion for its improvement. The research methods used include qualitative research using a questionnaire survey. The work provides insights into respondents' awareness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94412
Thesis defence
- Date of defence: 2024
- Supervisor: Milan Postler
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SDRZALLEK, Ladislava. \textit{Analýza komunikace propagace knih na sociálních sítích společnosti Czech News Centre a.s. a návrh na její vylepšení}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/2uql46/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94412
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Multimédia a internetová propagace webu
Jan Kotrba -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Na pouť do Křtin. Propagace poutního místa Křtiny v kramářských písních.
Marie Nedomová -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková