Analýza komunikace propagace knih na sociálních sítích společnosti Czech News Centre a.s. a návrh na její vylepšení – Ladislava Sdrzallek
Ladislava Sdrzallek
Bakalářská práce
Analýza komunikace propagace knih na sociálních sítích společnosti Czech News Centre a.s. a návrh na její vylepšení
Analysis of the communication of books social networks of Czech News Center a.s. and a proposal for its improvement
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikaci na sociálních sítích v oblasti prodeje knih v České republice. Cílem je zmapovat komunikaci v oblasti knih společnosti Cech News Center a.s. na sociálních sítích a poskytnou návrh na její vylepšení. Mezi použité výzkumné metody patří kvalitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření. Práce přináší poznatky o povědomí respondentů o společnosti Czech News Center …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on communication on social networks in the field of book sales in the Czech Republic. The goal is to map the communication in the area of books of Cech News Center a.s. on social networks and provide a suggestion for its improvement. The research methods used include qualitative research using a questionnaire survey. The work provides insights into respondents' awareness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94412
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2024
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SDRZALLEK, Ladislava. \textit{Analýza komunikace propagace knih na sociálních sítích společnosti Czech News Centre a.s. a návrh na její vylepšení}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/2uql46/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94412
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Na pouť do Křtin. Propagace poutního místa Křtiny v kramářských písních.
Marie Nedomová -
Multimédia a internetová propagace webu
Jan Kotrba -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková