Vliv rodinného a institucionálního prostředí na vzdělanostní dráhy romského dítěte – Sabina Jarošová
Sabina Jarošová
Bakalářská práce
Vliv rodinného a institucionálního prostředí na vzdělanostní dráhy romského dítěte
The Influence of Family and Institutional Environment on Educational Paths of Roma Child
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivy prostředí, které ovlivňují vzdělanostní dráhu romských dětí. Zaměřuje se především na rodinné a školní prostředí. Hlavními metodami jsou především zúčastněné pozorování a polostrukturovaný rozhovor.Abstract:
Bachelor thesis deals with environmental influences that affect the educational path of the Roma children. It focuses primarily on family and school environment. The main methods are primarily participant observation and semi-structured interview.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedoucí: PhDr. Hana Synková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jarošová, Sabina. Vliv rodinného a institucionálního prostředí na vzdělanostní dráhy romského dítěte. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Romský žák očima učitelů na základní škole
Martina Mozgová -
Romský žák mezi rodinou a školou (vlivy prostředí na prospívání dítěte)
Zuzana Buchtová -
Romský žák v českých školách
Ivana JAVORSKÁ -
Domácí doučování perspektivou doučujícími studenty a sociálně znevýhodněnými doučovanými romskými žáky
Denisa Kuřinová -
Stálost motivace k doučování u romských dětí
Kateřina Kolomazníková -
Vývoj výslovnostních dovedností při doučování anglického jazyka
Tomáš Pepernik -
Doučování žáků a studentů - cizinců v rámci programu Domácí učitel
František Georgiadis