Sportovní marketing na sociálních sítích – Bc. Luboš Jebavý
Bc. Luboš Jebavý
Diplomová práce
Sportovní marketing na sociálních sítích
Sports marketing on social networks
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem na sociálních sítích klubů anglické Premier League. Teoretická část se zabývá marketingem s ohledem na online marketing, a především sleduje marketing na sociálních sítích. Praktická část této práce se zabývá analýzou příspěvků na oficiálních facebookových stránkách fotbalových klubů. Analýza je složená z několika hledisek. Nejprve se věnuje na využívání sociálních …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6304
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Veřejnosprávní marketing na sociálních sítích
Jana Hamtilová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Komunikace na sociálních sítích: Online interakce partnera a nespokojenost ve vztahu
Markéta Chumchalová -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec
Název
Vložil
Vloženo
Práva