Racionalita nebo iracionalita spotřebitelského chování – Bc. Martin Daňhel
Bc. Martin Daňhel
Diplomová práce
Racionalita nebo iracionalita spotřebitelského chování
Rationality or irationalitiy consumers’ behaviour
Anotace:
Postupné sbližování dvou vědních disciplín – ekonomie a psychologie, dalo za vznik novému oboru. Tento obor se nazývá behaviorální ekonomie. Obecně ekonomie za výchozí model chování spotřebitele považuje racionálně uvažující bytost. Behaviorální ekonomie se ale snaží postihnout i situace, kdy spotřebitelovo chování racionální není. Vlivy iracionality zkoumá za pomoci poznatků z psychologie. Práce v …víceAbstract:
As the two disciplines of science – economics and psychology progressively became closer; it gave rise to the new scientific discipline. This discipline is called behavioral economics. In general, the rationally thinking human being is considered as the initial model of consumers’ behavior in economics. The behavioral economics however seeks to capture even those situations where consumers’ behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mc0su/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
Veronika Šilhanová -
Jazyk a spotřebitelské chování: Ekonomické rozhodování u vzorku bilingválních spotřebitelů
Renata Kosíková -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů
Renáta Kudělková -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková -
Experiment in Behavioral Economics
Anton Babich -
Aplikace behaviorální ekonomie do managementu
Jana Ilavská