Osobnost učitele v Montessori pedagogice – Michaela ROSSMANNOVÁ
Michaela ROSSMANNOVÁ
Master's thesis
Osobnost učitele v Montessori pedagogice
Teacher's personality in the montessori pedagogy
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá osobnostním profilem učitelů, kteří učí v systému montessori. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a empirickou. Teoretická část se nejprve zabývá montessori pedagogikou, její koncepcí, hlavními principy a rolí pedagoga v tomto systému. Další kapitola teoretické části je věnována osobnosti pedagoga, typologiím osobnosti a dále také požadavkům kladeným na učitele …moreAbstract:
This thesis deals with the personality profile of teachers who teach in the Montessori system. The thesis is divided into two parts-theoretical and empirical. The theoretical part first deals with Montessori pedagogy, its conception, main principles and the role of the educator in this system. The next chapter of the theoretical part is devoted to the personality of the teacher, personality typologies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 8. 1. 2020
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROSSMANNOVÁ, Michaela. Osobnost učitele v Montessori pedagogice. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Základní principy Montessori pedagogiky v současné montessori literatuře
Nelly BAGAROVÁ -
Principy Montessori pedagogiky v Montessori mateřské škole
Jana Šenkýřová -
Montessori principy ve vybrané mateřské škole
Monika Dvořáčková -
Principy Montessori pedagogiky a jejich využití rodiči při výchově dětí
Nelly Matyášová -
Vliv aspektů Montessori pedagogiky v předškolním vzdělávání se zaměřením na vybrané MŠ v oblasti Zlínského kraje
Magdaléna Němcová -
Využívání principů Montessori v rodině u žáků z Montessori předškolních vzdělávacích zařízení
Marie Mikolášová -
Uplatňování principů Montessori pedagogiky na Montessori základních školách
Anna Holíková -
Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování
Jana Vlachová