Osobnost učitele v Montessori pedagogice – Michaela ROSSMANNOVÁ
Michaela ROSSMANNOVÁ
Diplomová práce
Osobnost učitele v Montessori pedagogice
Teacher's personality in the montessori pedagogy
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá osobnostním profilem učitelů, kteří učí v systému montessori. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a empirickou. Teoretická část se nejprve zabývá montessori pedagogikou, její koncepcí, hlavními principy a rolí pedagoga v tomto systému. Další kapitola teoretické části je věnována osobnosti pedagoga, typologiím osobnosti a dále také požadavkům kladeným na učitele …víceAbstract:
This thesis deals with the personality profile of teachers who teach in the Montessori system. The thesis is divided into two parts-theoretical and empirical. The theoretical part first deals with Montessori pedagogy, its conception, main principles and the role of the educator in this system. The next chapter of the theoretical part is devoted to the personality of the teacher, personality typologies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2020
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROSSMANNOVÁ, Michaela. Osobnost učitele v Montessori pedagogice. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Základní principy Montessori pedagogiky v současné montessori literatuře
Nelly BAGAROVÁ -
Principy Montessori pedagogiky v Montessori mateřské škole
Jana Šenkýřová -
Montessori principy ve vybrané mateřské škole
Monika Dvořáčková -
Principy Montessori pedagogiky a jejich využití rodiči při výchově dětí
Nelly Matyášová -
Vliv aspektů Montessori pedagogiky v předškolním vzdělávání se zaměřením na vybrané MŠ v oblasti Zlínského kraje
Magdaléna Němcová -
Využívání principů Montessori v rodině u žáků z Montessori předškolních vzdělávacích zařízení
Marie Mikolášová -
Uplatňování principů Montessori pedagogiky na Montessori základních školách
Anna Holíková -
Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování
Jana Vlachová