Faktory ovplyvňujúce kvalitu internetového poradenstva – Mgr. Jozef Melichár
Mgr. Jozef Melichár
Diplomová práce
Faktory ovplyvňujúce kvalitu internetového poradenstva
Factors Influencing Quality of Internet Counseling
Abstract:
Diploma thesis is focused on the quality of internet counseling. In the theoretical part are described important issues (ethical issues, specifics of internet communication, counseling techniques) , which are influencing quality of internet counseling. Empirical part of the thesis is focused on the quality of email counseling. Based on the qualitative content analysis of the answers received from internet …víceAbstract:
Diplomová práca je zameraná na kvalitu internetového poradenstva. V teoretickej časti sú popísané dôležité témy (etické otázky, špecifiká internetovej komunikácie, poradenské techniky a iné) ovplyvňujúce kvalitu internetového poradenstva. Výskumná časť je zameraná na oblasť poradenského emailu . Na základe kvalitatívnej obsahovej analýzy odpovedí z internetových poradní z Českej a Slovenskej Republiky …víceKlíčová slova
psychológia psychology internet online kvalita quality email poradenstvo faktory factors
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m2x3p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2011
- Vedoucí: Mgr. Helena Klimusová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
User management of multiple email accounts via forwarding and password recovery options
Mária Michalíková -
Data flow analysis of email records in the cloud
Hana Kaspříková -
Email based recurrent reminder system
Daniel Jurča -
Outlook add-on for intelligent email classification
Patrik Křemeček -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Návrh strategie email marketingu pro e-shop s módními doplňky
Zuzana Plesníková -
Developing an Email Classification algorithm.
Ali Khalil