Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu – Bc. Klára Jarošová
Bc. Klára Jarošová
Master's thesis
Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu
Evalution of marketing communications of selected subject
Abstract:
Diplomová práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace ve společnosti Penny market s.r.o. Dílčími cíli práce je zhodnocení vybraných nástrojů marketingové komunikace využívaných společností, odpovědět na výzkumné otázky - zda věrnostní akce dokáže zlepšit vnímání společnosti a zvýšit průměrnou výši nákupu u zákazníka a zda respondenti vnímají změnu vizuálu letáku pozitivně. Výše uvedených cílů …moreAbstract:
This diploma thesis deals with evaluation of marketing communications in Penny market s. r. o. The partial aims of the thesis are the evaluation of the selected marketing communication tools used by the company, the answer to the research questions - whether the loyalty action can improve the perception of the company and increase the average amount of the purchase at the customer and whether respondents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAROŠOVÁ, Klára. \textit{Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/2vexqt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights