Storytelling and Drama Games in ESL Classroom of Very Young Learners – Bc. Lea Hanáková
Bc. Lea Hanáková
Bakalářská práce
Storytelling and Drama Games in ESL Classroom of Very Young Learners
Storytelling and Drama Games in ESL Classroom of Very Young Learners
Anotace:
Bakalářská práce Storytelling and Drama Games in ESL Classroom of Very Young Learners se zabývá použitím příběhů a dramatických her při výuce dvou skupin předškolních dětí. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje výuku jazyka předškolních dětí s použitím vyprávění příběhů a dramatických her. Praktická část se soustředí na konkrétní výuku a používá osm plánů lekcí založených …víceAbstract:
The bachelor thesis Storytelling and Drama Games in ESL Classroom of Very Young Learners focuses on using stories and drama games when teaching English to 2 groups of very young learners. It is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with teaching English to very young learners, the use of storytelling in the classroom and the use of different drama games and dramatization …víceKeywords
very young learners storytelling drama games action research reflection kindergarten mother tongue storybooks videos songs rhymes chants dramatizing lesson plans předškolní děti vyprávění příběhů dramatické hry akční výzkum reflexe mateřská škola rodný jazyk videa písně rýmovačky nápěvy dramatizace plány lekcí
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wyl3z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
- Oponent: Mgr. Tomáš Andrášik
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
The Usage of Lapbook in Teaching English to Very Young and Young Learners
Monika Vejmělková -
A comparative study on teaching English to very young learners
Magdalena Mašková -
Use of L1 and L2 in Teaching English to Very Young Learners
Lenka Nováková -
Teaching English language to very young learners - role of parents
Hana Vrbová -
Teaching English to Very Young Learners in the Czech Republic
Monika Janáková -
English Language Learning and Speech Problems in Czech Young Learners as Viewed by Speech Therapists
Monika Smetanová -
CLIL in Very Young Learners
Lenka Švecová -
Narativní produkce dětí předškolního věku v závislosti na poskytnuté opoře pro vyprávění příběhu
Tereza Jurajdová