Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí – Bc. Kateřina Frycová
Bc. Kateřina Frycová
Diplomová práce
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Marketing communication in the selected company using social networks
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na detailní analýzu a zkoumání marketingové komunikace České spořitelny, s důrazem na využití sociálních sítí. Teoretická část představuje základní pojmy marketingové komunikace a sociálních sítí, zdůrazňuje význam digitálního prostoru pro současný marketing a analyzuje trendy v oblasti sociálních médií. Praktická část diplomové práce se věnuje analýze marketingové komunikace …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on a detailed analysis and research of the marketing communication of Česká spořitelna, with an emphasis on the use of social networks. The theoretical part introduces the basic concepts of marketing communication and social networks, emphasizes the importance of the digital space for contemporary marketing and analyzes trends in the field of social media. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kj9oc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová