Identifikace cílové skupiny klubu HC Lev Praha a návrh vhodné komunikační strategie – Ing. Vít Fiala
Ing. Vít Fiala
Diplomová práce
Identifikace cílové skupiny klubu HC Lev Praha a návrh vhodné komunikační strategie
Identification of Target Group of the Club HC Lev Praha and Proposal of the Appropriate Communication Strategy
Anotace:
Diplomová práce Identifikace cílové skupiny klubu HC LEV Praha a návrh vhodné komunikační strategie se zabývá specifickou oblastí marketingu, kterou je sportovní marketing. Práce je zaměřena především na marketingovou komunikaci hokejového klubu HC LEV Praha s cílovými skupinami klubu, veřejností a médii. Cílem práce je identifikovat cílovou skupinu klubu a na základě této identifikace navrhnout vhodnou …víceAbstract:
The thesis Identification of Target Group of the Club HC LEV Praha and Proposal of the Appropriate Communication Strategy is concerned with specific marketing area which is sport marketing. The thesis is mainly focused on the marketing communication of the ice-hockey club HC LEV Praha with the target groups of the club, public and media. The aim of the thesis is to identify the target group of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fiala, Vít. Identifikace cílové skupiny klubu HC Lev Praha a návrh vhodné komunikační strategie. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková