Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport – Ing. Ondřej DOSTÁL
Ing. Ondřej DOSTÁL
Master's thesis
Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport
The project of aplication of guerilla marketing in TrueSport company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu ve firmě TrueSport. V teoretické části jsou zpracovány vhodné literární publikace a internetové zdroje, které se týkají daného tématu. Analytickou část potom tvoří popis samotné společnosti, jejich dosavadních marketingo-vých aktivit, marketingové analýzy a vyhodnocení dotazníku. V části poslední, projektové, jsou firmě TrueSport navrženy …moreAbstract:
This diploma thesis is concerned with the application of the guerilla marketing in the TrueSport Company. In the theoretical part, efficient literary publications and the Internet sources that are re-lated to the topic are elaborated. The analytic part consists of the description of the company, its actual marketing activities, marketing analysis and evaluation of the questionnaire. In the last part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Accessible from:: 4. 5. 2009
Identifier:
11020
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOSTÁL, Ondřej. \textit{Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/2wbtcd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOSTÁL, Ondřej. Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Projekt guerilla marketingu Základní umělecké školy Znojmo
Irena Zábojníková -
Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet
Monika Zábojníková -
Guerilla marketing ve vybrané firmě
Lenka FEJFAROVÁ -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Tomáš Dvořák -
Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
Darina Volná -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
Veronika Horonyová -
Vliv guerilla marketingu na spotřebitele
Dominik Manák