Ing. Ondřej DOSTÁL

Master's thesis

Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport

The project of aplication of guerilla marketing in TrueSport company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu ve firmě TrueSport. V teoretické části jsou zpracovány vhodné literární publikace a internetové zdroje, které se týkají daného tématu. Analytickou část potom tvoří popis samotné společnosti, jejich dosavadních marketingo-vých aktivit, marketingové analýzy a vyhodnocení dotazníku. V části poslední, projektové, jsou firmě TrueSport navrženy …more
Abstract:
This diploma thesis is concerned with the application of the guerilla marketing in the TrueSport Company. In the theoretical part, efficient literary publications and the Internet sources that are re-lated to the topic are elaborated. The analytic part consists of the description of the company, its actual marketing activities, marketing analysis and evaluation of the questionnaire. In the last part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Accessible from:: 4. 5. 2009
Identifier: 11020

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DOSTÁL, Ondřej. Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing