Bc. Karolína Čermáková

Master's thesis

Společensky odpovědné chování marketingově orientovaných firem v ČR

CR’s Marketing-oriented Companies: Socially Responsible Behaviour
Abstract:
Téma diplomové práce je Corporate Social Responsibility neboli Společenská odpovědnost podniku. Úvod teoretické části zahajuje téma trvale udržitelného rozvoje jako podnětu pro vznik konceptu CSR. Práce pokračuje definováním CSR, přibližuje její základní oblasti i teorii stakeholderů. Sleduje též historický vývoj CSR a snaží se o odhad budoucích trendů. Vzhledem k zaměření práce na Českou republiku …more
Abstract:
The theme of this thesis is the Corporate Social Responsibility in Czech Republic. The preface of the theoretical part opens the topic of continually sustainable development which is the incentive for the establishment of CSR concept. The thesis continues with defining CSR, explaining its basic areas as well as stakeholders theory. Also it tracks the history sequence of CSR and tries for future trends …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2015
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní