Společensky odpovědné chování marketingově orientovaných firem v ČR – Bc. Karolína Čermáková
Bc. Karolína Čermáková
Master's thesis
Společensky odpovědné chování marketingově orientovaných firem v ČR
CR’s Marketing-oriented Companies: Socially Responsible Behaviour
Abstract:
Téma diplomové práce je Corporate Social Responsibility neboli Společenská odpovědnost podniku. Úvod teoretické části zahajuje téma trvale udržitelného rozvoje jako podnětu pro vznik konceptu CSR. Práce pokračuje definováním CSR, přibližuje její základní oblasti i teorii stakeholderů. Sleduje též historický vývoj CSR a snaží se o odhad budoucích trendů. Vzhledem k zaměření práce na Českou republiku …moreAbstract:
The theme of this thesis is the Corporate Social Responsibility in Czech Republic. The preface of the theoretical part opens the topic of continually sustainable development which is the incentive for the establishment of CSR concept. The thesis continues with defining CSR, explaining its basic areas as well as stakeholders theory. Also it tracks the history sequence of CSR and tries for future trends …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xdlqg/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2015
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić