Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky – Nastassia Fedaruk
Nastassia Fedaruk
Diplomová práce
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Using corporate philanthropy to strengthen brand equity
Anotace:
Tato diplomová práce shrnuje poznatky z oblasti společenské odpovědnosti firem a firemní filantropie. Cílem dané práce je analýza filantropických aktivit zvolených společností a posouzení, zda jsou využívány primárně pro posílení hodnoty značky. Teoretická část práce shrnuje poznatky o CSR a filantropii, jejich vlivům na image a hodnotu značek. Praktická část práce obsahuje přehled filantropických …víceAbstract:
This diploma thesis summarizes findings from the field of corporate social responsibility and corporate philanthropy. The aim of the work is to analyse the philanthropic activities of the selected companies and assess whether they are used primarily to strengthen the brand value. The theoretical part of the work summarizes knowledge about CSR and philanthropy, their effects on the image and value of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88415
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88415
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Firemní filantropie jako nezbytná součást firemní strategie
Martina Maňáková -
Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Karolína Pilátová -
Volba strategie budoucího rozvoje nadačního fondu - případová studie Nadačního fondu Zkruhu
Vítek Chaloupecký -
Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu
Monika Dušáková