Nastassia Fedaruk

Master's thesis

Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky

Using corporate philanthropy to strengthen brand equity
Abstract:
Tato diplomová práce shrnuje poznatky z oblasti společenské odpovědnosti firem a firemní filantropie. Cílem dané práce je analýza filantropických aktivit zvolených společností a posouzení, zda jsou využívány primárně pro posílení hodnoty značky. Teoretická část práce shrnuje poznatky o CSR a filantropii, jejich vlivům na image a hodnotu značek. Praktická část práce obsahuje přehled filantropických …more
Abstract:
This diploma thesis summarizes findings from the field of corporate social responsibility and corporate philanthropy. The aim of the work is to analyse the philanthropic activities of the selected companies and assess whether they are used primarily to strengthen the brand value. The theoretical part of the work summarizes knowledge about CSR and philanthropy, their effects on the image and value of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2023
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88415