Gabriela HUŇKOVÁ
Master's thesis
Slovní hodnocení žáků základní školy
Verbal-based Educational Assessment
Abstract:
Diplomová práce se zabývá slovním hodnocením, které je nejznámější formou alternativního hodnocení ve škole.Hlavní část práce je věnována problematice slovního hodnocení, jeho kladům a záporům, zásadám tvorby a v neposlední řadě jsou uvedeny alternativní programy vzdělávání, respektující slovní hodnocení. Cílem empirické části práce je zjistit, jaký postoj zaujímají učitelé, žáci a rodiče ke slovnímu …moreAbstract:
The thesis deals with verbal assessment, which is best known form of alternative assessment at school.The main part is devoted to verbal assessments its pros and cons, the principles of creation and last but not the least are given alternative education programs respecting the verbal evaluation. The aim of the empirical part is to determine the attitudes of teachers, pupils and parents to verbal evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Accessible from:: 8. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUŇKOVÁ, Gabriela. Slovní hodnocení žáků základní školy. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Výzkum postojů žáků a rodičů souvisejících s realizací alternativní formy hodnocení žáků
Monika Kulasová -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Alternativní formy hodnocení žáka na prvním stupni základní školy
Lucie Čermáková -
Hodnocení vzdělávacích výsledků žáků 1. stupně ZŠ v klasických a alternativních školách
Karolína Minaříková -
Možnosti korekce posturální funkce v obsahu školního vzdělávacího programu
Eva ČERNÁ -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů
Martina Bursíková Koldánová -
Pozitiva a negativa v komunikaci učitele během vyučovací hodiny
Ludmila Ficová