Prosociální kompetence dětí se speciálními potřebami v předškolním věku – Ivana KAŠTOVSKÁ
Ivana KAŠTOVSKÁ
Bakalářská práce
Prosociální kompetence dětí se speciálními potřebami v předškolním věku
Pro - social skills of children with special needs in preschol
Anotace:
Ve své práci se zabývám, dvěma dětmi se speciálními potřebami, pozorováním a srovnáním vývoje prosociálních kompetencí, což je hlavní cíl mé práce. Cílem teoretické části, je studium a analýza textů z odborné literatury, vztahujících se k tématu. Teoretická část má čtyři kapitoly, v první se věnuji termínu prosociálnost, a charakterizuji rysy a faktory prosociálního chování. V druhé části se věnuji …víceAbstract:
In my thesis I deal with two children with special needs, with the observation and comparison of the development of prosocial competencies, which is the main objective of my thesis. The objective of the theoretical part is the studies and analysis of articles from related to the topic. The theoretical part consists of four chapters, the first chapter deals with the term prosociality and characterizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŠTOVSKÁ, Ivana. Prosociální kompetence dětí se speciálními potřebami v předškolním věku. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová