Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody – Bc. Filip Lukáč
Bc. Filip Lukáč
Diplomová práce
Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody
Corporate social responsibility as a source of competitive advantage
Abstract:
The goal of the submitted thesis “Corporate social responsibility as a source of competitive advantage“ is to identify whether Corporate social responsibility has a potential to be a source of competitive advantage. The first part is concentrated on describing Corporate social responsibility, competitive advantage and subsequently connection of these two concepts in effort to build theoretical framework …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce „Spoločenská zodpovednosť podniku jako zdroj konkurenčnej výhody je skúmanie toho, či spoločensky zodpovedné správanie podnikov disponuje potenciálom byť pre podnik zdrojom konkurenčnej výhody. Prvá časť práce je zameraná na popis konceptu CSR, konkurenčnej výhody a následné prepojenie týchto dvoch konceptov v snahe vybudovať teoretické východiská. V druhej časti práce bude …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q7bdm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spoločenská zodpovednosť podniku LIDL
Boková Boková -
Spoločenská zodpovednosť podniku ako súčasť podnikovej kultúry
Júlia Lorincová -
Firemní filantropie a její vliv na finanční výkonnost podniku
Sára Mária Andelová -
Společenská odpovědnost podniku
Veronika Zrubáková -
Analýza udržateľnosti podniku pôsobiaceho v chemickom odvetví
Andrea Mrvečková -
Analýza a návrhu webového informačního systému pro reporting podniku
Michal Illovský -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko