Interakce učitele mateřské školy nasměrované k vzájemné podpoře komunikace dětí – Bc. Pavla Harangozó
Bc. Pavla Harangozó
Master's thesis
Interakce učitele mateřské školy nasměrované k vzájemné podpoře komunikace dětí
The interaction of the kindergarten teacher supporting the mutual communication of children
Anotácia:
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter, zaměřený na interakci učitele mateřské školy vedoucí k podpoře komunikace dětí za pomoci problémově orientované situace. Teoretická část práce se na úvod věnuje komunikaci a následně interakci učitele v návaznosti na problémově orientovanou situaci. Výzkumná část práce je založena na kvalitativně orientovaném výzkumu, prostřednictvím metody nestrukturovaného …viacAbstract:
This thesis is written with thereotic-empirical character and it is focused on the interaction between the preschool teacher and children during a problem-oriented situation, with the aim to support the child´s communication. Firstly, the theoretical part of the thesis deals with the aspects of communication followed by a focus on the interaction of the teacher during the problem-oriented situation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Harangozó, Pavla. Interakce učitele mateřské školy nasměrované k vzájemné podpoře komunikace dětí. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Preschool Pedagogy / Preschool Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Začlenění urbanistických témat do výuky zeměpisu s využitím prvků problémově orientovaného učení
Matěj Drápela -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Pedagogická komunikace a interakce v průběžně pedagogické praxi
Simona Ptáčková -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného výcviku z pohledu žáků
Renata Kozlová -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová