Iveta HOLEŠOVÁ

Bakalářská práce

Vizuální identita mikropivovaru

Corporate identity of the microbrewery
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zpracování vizuální identity mikropivovaru Trumf. Jedná se o budoucí rodinný mikropivovar. Cílem této bakalářské práce je dokázat, že i malé pivovary mohou mít reprezentativní, ucelenou a jednotnou vizuální identitu.
Abstract:
This thesis is focused on visual identity of Trumf microbrewery. It is a future family business microbrewery. The goal of this thesis is to prove that even a small breweries can have representative, wholesome and unified visual identity.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. ak. mal. Karel Míšek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOLEŠOVÁ, Iveta. Vizuální identita mikropivovaru. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta umění a designu

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Grafický design I

Práce na příbuzné téma

Všechny práce