Připravenost studentů Pedagogické fakulty k práci se žáky se zrakovým postižením – Bc. Eva Žižlavská
Bc. Eva Žižlavská
Master's thesis
Připravenost studentů Pedagogické fakulty k práci se žáky se zrakovým postižením
Education faculty students readiness to work with children with visual impairment
Anotácia:
Tématem diplomové práce je připravenost studentů učitelských oborů pedagogické fakulty pro práci se žáky se zrakovým postižením v rámci integrovaného vzdělávání. Zaměřuje se zejména na základní znalosti v oboru a přístup studentů k integraci zrakově postižených do běžných škol. Cílem práce je zjistit, do jaké míry jsou studenti pedagogické fakulty připraveni pro výuku v integrovaném vzdělávání, konkrétně …viacAbstract:
The thesis focuses on the problematic of training the students of education for working with integrated pupils with visual impairment into the mainstream schools. The main purpose is to find out how much does the students people know about visual impairment and what does they thing about integration children with visual impairment into mainstream schools. The theoretical part is focused on basic information …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yrxzp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 5. 2012
- Vedúci: PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
Discourses of troubles of people with visual impairment
Daniela Jaklová Střihavková -
Teaching English to Learners with Special Educational Needs
Jitka MELCROVÁ -
Připravenost budoucích učitelů na vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
Lenka Žáková -
Inkluzivní vzdělávání a integrace ukrajinských žáků na prvním stupni základních škol
Vendula Fraňková -
Hra jako prostředek vzdělávání, integrace a naplnění volnočasových aktivit dětí se zrakovým postižením
Jana Machálková