Didaktický překlad ve výuce anglického jazyka na gymnáziích: stávající stav a možnosti užití současného pojetí didaktického překladu – Mgr. Bc. Michaela Šamalová, Ph.D.
Mgr. Bc. Michaela Šamalová, Ph.D.
Disertační práce
Didaktický překlad ve výuce anglického jazyka na gymnáziích: stávající stav a možnosti užití současného pojetí didaktického překladu
Using Pedagogical Translation in English Language Teaching at Grammar Schools: Current State and the Possibilities of Using the Contemporary Concept of Pedagogical Translation
Anotace:
Předložená disertační práce se zabývá otázkou užití didaktického překladu ve výuce anglického jazyka na gymnáziích, a to ve dvou rovinách: práce zkoumá roli, kterou hraje didaktický překlad v současné výuce angličtiny na gymnáziích a následně analyzuje vliv současného didaktického překladu na rozvoj řečových dovedností a jazykových znalostí žáků gymnázií v anglickém jazyce. V rámci teoretických východisek …víceAbstract:
The present doctoral thesis deals with the issue of the pedagogical translation use in English language teaching in grammar schools: the study analyses the role of pedagogical translation in contemporary English language teaching in grammar schools and in addition, it also examines the influence of the contemporary concept of pedagogical translation on the development of learners´ language skills and …víceAbstract:
edagogical translation was a new element introduced into the English lessons.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kc2f0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Martin Adam, Ph.D., doc. PhDr. Gabriela Lojová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠAMALOVÁ, Michaela. \textit{Didaktický překlad ve výuce anglického jazyka na gymnáziích: stávající stav a možnosti užití současného pojetí didaktického překladu}. Online. Disertační práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/2y4w6o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice (čtyřleté) / Didaktika cizího jazyka
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
A Comparative Analysis of English Language Teaching in Czech and Norwegian Schools
Barbora Mikešová -
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Markéta Šebestová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová