Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace – Bc. Anna Mitrofanova
Bc. Anna Mitrofanova
Bakalářská práce
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
External and Internal Environment and its Impact on the Management of an Organization
Anotace:
MITROFANOVA, Anna. Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace. [Bakalářská práce]. Vysoká škola hotelová. Praha: 2019. 42 stran. Práce je věnována analýze vnitřního a vnějšího prostředí hotelu Merchants Crown se zaměřením na stravovací úsek. Cílem práce je analyzovat vnější a vnitřní prostředí hotelu a jeho F & B část a definovat hlavní faktory ovlivňující působení …víceAbstract:
The work is devoted to the analysis of the internal and external environment of the Merchants Crown, focusing on the F & B sector. The aim of the thesis is to analyze the external and internal environment of the selected part of the hotel and to define the main factors influencing the management. Another goal is to show the shortcomings in the functioning of the Merchants Crown F & B department …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/p0jxd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Dr. Petr Krajáč, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MITROFANOVA, Anna. \textit{Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/2y69jg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
Marketing hotelových řetězců - Hotel Golden Key
Anna Smrčková -
Business plan of Trilobit Hotel
Alena Latash -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty”
Yesset Alpysbayev -
Analýza činnosti obchodního oddělení pro vybraný hotel
Nicole Moravcová -
Marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016
Magdaléna Lukšíková