Podpora vztahů ve třídě u žáků 4. a 5. ročníku základní školy – Martina Plívová
Martina Plívová
Diplomová práce
Podpora vztahů ve třídě u žáků 4. a 5. ročníku základní školy
The support of relationships in class in the 4th - 5th grade of primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na podporu vztahů ve třídě u žáků 4. a 5. ročníků ZŠ. V teoretické části jsou vymezeny pojmy školní věk, školní třída a školní a třídní klima. Praktickou část tvoří program na podporu třídních vztahů, který byl vytvořen pro tuto diplomovou práci. K získání dat pro ověření efektivity programu byl použit dotazník B-3 a pro komparaci výsledků třídního klimatu před a po …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the support of relationships in class in the 4th and 5th grade of primary school. The theoretical part defines terms such as school age, school class and school and classroom climate. The practical part consists of a program to support class relationships which was created for this thesis. Questionnaire B-3 was used to obtain data in order to verify the effectiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7396
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2022
- Vedoucí: Ing. et Ing. Mgr. Marie Herynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 9. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 9. 2022
Kohout, J.
28. 9. 2022