Analýza konkurence e-shopu s módními doplňky – Adéla Drápalová
Adéla Drápalová
Bakalářská práce
Analýza konkurence e-shopu s módními doplňky
Competitive Analysis of E-shop with Fashion Accessories
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza konkurence e-shopu Oazakabelek.cz, který se zabývá prodejem módních doplňků. Cílem bylo zjistit konkurenční pozici daného internetového obchodu na trhu, identifikovat jeho výhody a nevýhody a tyto informace následně využít ke zpracování návrhů vedoucích k zajištění vyšší konkurenceschopnosti. Na základě vybraných kritérií popsaných v aplikační části byly vybrány …víceAbstract:
The topic of this work is the competitive analysis of e-shop Oazakabelek.cz, which delas with the sale of fashion accessories. The aim of this work was to find out the competitive position of this e-shop , identify its advantages and disadvantages and then use this informations to proces proposals to ensure a better competitive position. According to criterias described in the application part were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135654
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Podnikatelský plán pro vznikající internetový obchod
Kateřina Hlaváčková -
Konkurenceschopnost firmy EMICO Group, spol. s r.o. na českém trhu - Internetový obchod Megaobchod.cz
Michala Sachrová -
Podnikatelský záměr – internetový obchod s dárkovým zbožím
Aneta Raimundová -
Návrhy pro zvýšení konkurenceschopnosti internetového obchodu Vzdušín.cz
Patrik Michek -
Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz
Marcela DŮBRAVOVÁ -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Mystery Shopping - instrument k získání konkurenční výhody
Jitka Brancuzská