Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na zákazníka – Michaela Kašáková
Michaela Kašáková
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na zákazníka
Marketing on Social Networks and its Influence on the Customer
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na oblast marketingu na sociálních sítích, a jaký vliv má na zákazníka.V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, mezi které patří marketing, marketingový mix, internet a online marketing a jejich historie. Dále jsou popsány nástroje online marketingu a nejpoužívanější sociální sítě v České republice. Vlastní část je založena na dotazníkovém šetření, které …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing on social networks, and the effect it has on the customer.The theoretical part explains the basic concepts, which include marketing and marketing mix, internet, and online marketing, and their history. The online marketing tools and most used social networks in the Czech Republic are also described.The practical part is based on a survey which was distributed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Video ako marketingový nástroj na podporu predaja v prostredí e-komercie
Michal Jurečko -
Virální video
Martin Němec -
Propagační video jako nástroj marketingové komunikace golfové společnosti
Veronika Hrozová Kotoučová -
Virální video jako nástroj posilující znalost značky
Eva Albrechtová -
Public relations and advertising as marketing tools
Anna Netrefová -
TikTok as a marketing tool
Eleonora Mordovina -
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada
Název
Vložil
Vloženo
Práva