Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na zákazníka – Michaela Kašáková
Michaela Kašáková
Bachelor's thesis
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na zákazníka
Marketing on Social Networks and its Influence on the Customer
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na oblast marketingu na sociálních sítích, a jaký vliv má na zákazníka.V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, mezi které patří marketing, marketingový mix, internet a online marketing a jejich historie. Dále jsou popsány nástroje online marketingu a nejpoužívanější sociální sítě v České republice. Vlastní část je založena na dotazníkovém šetření, které …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing on social networks, and the effect it has on the customer.The theoretical part explains the basic concepts, which include marketing and marketing mix, internet, and online marketing, and their history. The online marketing tools and most used social networks in the Czech Republic are also described.The practical part is based on a survey which was distributed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŠÁKOVÁ, Michaela. \textit{Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na zákazníka}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/2ytz5e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Video ako marketingový nástroj na podporu predaja v prostredí e-komercie
Michal Jurečko -
Virální video
Martin Němec -
Propagační video jako nástroj marketingové komunikace golfové společnosti
Veronika Hrozová Kotoučová -
Virální video jako nástroj posilující znalost značky
Eva Albrechtová -
Public relations and advertising as marketing tools
Anna Netrefová -
TikTok as a marketing tool
Eleonora Mordovina -
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights